donderdag 1 maart 2012

Welkom in mijn huis ~ deel 3: de woonkamer





Zoals in mijn eerdere blog beschreven, wachten we nog op ons nieuwe bankstel en de nieuwe fauteuils, maar hier de foto's van hoe onze woonkamer er momenteel uitziet. In de woonkamer hebben we een pvc vloer laten leggen. Ik wist niet zo goed wat ik me er van moest voorstellen, maar toen ik de staal zag, was ik verkocht. Wat een mooi materiaal! De vloer blijft ook veel langer warm (we hebben nml. vloerverwarming). De sidetable en salontafel zijn in dezelfde stijl en zijn gemaakt door meubelmakerij Popke Postma te Driesum, ze hebben hier ook een hele leuke woonwinkel bij. http://www.meubelmakerijpopkepostma.nl/ De schommelstoel komt van Marktplaats en heb ik met een matwitte verf van Histor geverfd, mijn schoonmoeder heeft het kussentje voor me gemaakt. De lampen met de rieten kappen heb ik bij de kringloopwinkel vandaan, geverfd met een matte muurverf en er nieuwe kappen op gezet. De luikjes voor de ramen zijn door een particulier speciaal voor mij gemaakt. De koffers op de linnenkast komen bij Unit3brocante vandaan. Het Franse theetafeltje heb ik bij Created for your home in Lekkum gekocht, zij halen zelf de meubeltjes uit Frankrijk. http://www.createdforyourhome.nl/
De fotolijst van Riviera Maison heb ik gekocht bij Villa Rose in Burgum, naast een prachtige collectie Riviera Maison ook een prachtig pand om doorheen te lopen. www.villa-rose.nl check de site maar eens.

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk he zo rommelen in je huisje en leuke hoekjes maken...!

    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very nice! The floor is beautiful, but I'm not familiar with the material, so I will look into that.

    Blessings,
    Liz @ The Brambleberry Cottage

    BeantwoordenVerwijderen