donderdag 1 maart 2012

Welkom in mijn huis ~ deel 1: de hal



Hier dan mijn eerste blog. Vanmiddag even wat foto's gemaakt om jullie een impressie te geven van mijn huis. We hebben net een verbouwing achter de rug en hebben alles op de benedenverdieping gestript. Het wachten is nog op onze nieuwe bank en fauteuils. Laten we beginnen bij de voordeur: De trap heb ik zelf opgeknapt, hij was bruin en er zaten anti-slip strips in. Deze klus bleek toch wat groter dan ik had verwacht. Het viel niet mee om alles dicht te plamuren. Uiteindelijk heb ik latjes in de ruimtes gedaan waar ik de strips uit heb gehaald, dit maakte het plamuren een stuk gemakkelijker. Daarna in de grondverf en twee keer in de lak. Het resultaat valt me nog steeds een beetje tegen. Gelukkig heeft mijn zwager een schildersbedrijf en pakt hij hem deze zomer nog eens even mee. De trapmand heb ik aangeschaft via unit3brocante; een garageloods in Opende (Gr). De kapstok heb ik van marktplaats en heb ik met een matte muurverf geverfd. De haken heb ik zwart gespoten. De hoedendoos en het hoedje komen van marktplaats.

3 opmerkingen:

  1. Heerlijke hal.
    Zo, ik heb nu alle posten van je blog gezien dus ik ben helemaal op de hoogte van je wel en wee, hahaha!

    Alle bloggers kijken vaak alleen maar naar je laatste post maar ik heb nu alles gezien.

    Fijn weekend, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welcome to the world of blogging! I hope you will enjoy this endeavor.

    Blessings,
    Liz @ The Brambleberry Cottage

    BeantwoordenVerwijderen