dinsdag 20 maart 2012

Wat een ontzettend lieve reacties op mijn vorige blog! Wat leuk dat jullie allemaal zo met mij mee leven. Ik ga jullie de komende weken natuurlijk op de hoogte houden en na de bruiloft foto's plaatsen. Gisteren naar de bloemiste geweest; ik had een plaatje van internet gehaald van een prachtig bruidsboeket, deze gaat zij voor mij maken en ook de corsages en een mooi bloemstuk op de auto.

Vandaag ook een inschrijving voor de KvK gehaald; ik wil een paar keer per jaar op een markt gaan staan met (handgemaakte) woonaccessoires. Ik mis in mijn baan het contact met de mensen heel erg en op deze manier hoop ik dit weer een beetje terug te krijgen. Dus vanaf vandaag ben ik 'ondernemer'!

Voor mijn nieuwe volgers; ik organiseer een give-away. Op 21 april wordt de winnaar bekend gemaakt. Doen jullie mee?  Kijk daarvoor even bij mijn eerdere berichtje

Hieronder nog een vondst die ik in de kringloopwinkel deed, een grote glazen stolp. Ook het taartplateau kocht ik voor vijftig cent erbij. Daar kunnen weer mooie stillevens in.....

Voor nu een fijne avond!  Groetjes, Pietrik

19 opmerkingen:

  1. Wat een mooie vondsten Pietrik, daarom kom ik nou ook zo graag bij de kringloop!

    Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Pietrik ook ik kom graag jou mooie blog volgen!
    Leuke vondsten van de kringloop!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Limburg zal wel te ver weg zijn om op een markt te gaan staan hè? Ik ben nl. benieuwd naar jouw zelf gemaakt dingen.

    Groetjes,

    Lizet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan moet ik wel heeeeeeel erg vroeg op, Lizet ;-). Misschien eens in een combi met een brocante route Limburg?

      Verwijderen
  4. Van Harte gefeliciteerd met je ondernemerschap.
    Ik wens je veel succes.

    Lieve groet Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank je voor je reactie op mijn blog. wat een leuke blog heb je, ik ga je ook volgen hoor. En van harte met je inschrijving bij de KvK. Spannend en een leuke uitdaging.

    groetjes, martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de kringloop is toch helemaal een te gekke winkel he?
    wat leuk deze vondsten weer voor weinig geld , en wat kan je er dan van genieten he!
    fijne dag en groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  7. he pietrik,

    wat leuk dat je op de markt gaat staan joh,kom zeker eens langs.
    wat heb je weer een mooie stolp op de kop getikt. ik moet ook maar weer eens een rondje kringloop.

    groetjes tine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat met je ondernemersschap! Leuk! Prachtige stolp heb je gevonden en dan het plateau erbij voor dat geld....helemaal geweldig!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Pietrik,

    Wat een bofferd ben je, dat je zo'n prachtige stolp tegen het lijf liep.Echt een juweeltje.
    Fijne zonnige dag gewenst,

    Groejtes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog!
    Ik meld me bij jou als nr.50!
    Een fijne dag, groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Hanny,

      Welkom als mijn 50e volger!
      Tot blogs....

      Groetjes, Pietrik

      Verwijderen
  11. Veel succes met je ondernemersschap en prachtige stolp.
    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is het fijn om te horen jij je er al drie jaar doorheen slaat. Studeren naast je fulltime baan. En dan natuurlijk nog een bruiloft regelen en een eigen bedrijf opstarten. Pff, ook errug druk hoor. Jij gaat dus een keer in de week overdag naar school? Ik moet wekelijks 's avonds van zeven tot tien en dan een paar keer per maand op zaterdag een hele dag naar Utrecht. Pff, je moet er wat voor overhebben he, maar het is wel voor je toekomst. Moet zeggen dat ik het allemaal ook superknap van jou vind, al die dingen regelen en opzetten, samen met je fulltime baan en studie. Respect :)! Succes met alles!
    Liefs, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan heb je het er ook maar druk mee als je én 's avonds en nog een paar keer op zaterdag moet. Ik ga gewoon op een werkdag natuurlijk, dat scheelt weer. Ik laat ook zo veel mogelijk de studieonderwerpen (adviezen, verslagen, onderzoeken) aansluiten op onderwerpen die op mijn werk ook spelen. Op het werk hebben ze er dan wat aan en op deze manier kan ik een gedeelte van mijn studiewerkzaamheden op mijn werk doen en heb ik thuis iets meer vrije tijd(tip?). Gaat met jou vast helemaal goed komen. Je weet me te vinden voor mentale ondersteuning! ;-)

      Groetjes, Pietrik

      Verwijderen
  13. Hallo! Wat leuk om weer een "Fryske" blogster tegen te komen. Op mijn blog: Noflik Nifelje, verzamel ik allemaal fryske-blog-froulju. Misschien vind je het leuk om er bij te staan??
    Ik zou het fijn vinden als je op jouw blog dan ook een link naar de mijne maakt, zodat we elkaar gemakkelijk kunnen vinden...
    Laat maar even weten of je belangstelling hebt!
    NOFLIKE (zonnige)DEI

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bedankt voor je reactie op mijn blog .Wat leuk dat je gaat trouwen dus ik ga je volgen ben benieuwd naar de trouwfoto's !
    Succes !
    Gr...ida

    BeantwoordenVerwijderen