zondag 18 maart 2012

Vrijgezellenfeestje

Dat was me gisteren het dagje wel! Om drie uur stonden mijn lieve zusje, schoonzussen en vriendinnen voor de deur. Ze kwamen me ophalen voor mijn vrijgezellenfeestje! Mijn zusje had een heerlijke taart gemaakt, die we bij een bakje koffie en thee heerlijk hebben opgesnoept.
Ik was er al een beetje bang voor, maar moest er toch aan geloven; ik moest me verkleden! Gelukkig viel het mee, een lief roze jurkje met witte stippen en dito haarband. Vervolgens gingen we op pad, op naar Leeuwarden! Lekker gegeten bij de pizzaria en daarna naar de Harmonie voor de musical Saturday Night Fever! Toen wist ik waarom ik juist deze jurk aan moest! Geweldige musical. Daarna de beentjes van de vloer op de after party en aansluitend nog een borreltje hier in het plaatselijk café.


De schoenen en het ringenkussentje liggen al klaar.........
Een super geslaagde avond, maar nu wel een beetje brak.....Ik ga nu lekker jullie blogs lezen met de teentjes omhoog op de bank. Allemaal nog een fijne zondag! Liefs, Pietrik

24 opmerkingen:

  1. Het lijkt me dat je een leuke avond hebt gehad!
    Maar heb ik iets gemist dat je binnenkort gaat trouwen?

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 20 april is de grote dag! Door onze verbouwerij is het een beetje naar de achtergrond geschoven, maar ik zit nu midden in de voorbereidingen, leuk, leuk, leuk! ja...en dan krijg je ook nog zomaar een feestje in de schoot geworpen, leuke bijkomstigheid.

      Nog een fijne dag!

      Groetjes, Pietrik

      Verwijderen
  2. Mooie datum! Wij vieren dan alweer ons 5 jarig jubileum.
    Veel plezier nog met de laatste voorbereidingen.
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, Tamara! Al weer vijf jaar....Time flies....

      Verwijderen
    2. Ben ook al weer 5 jaar weg bij de provincie. Niet te geloven...

      Verwijderen
  3. Wat leuk! Fijn dat je er van hebt genoten en die voorbereidingen zijn natuurlijk altijd geweldig (denk ik... ik ben nog steeds niet gevraagd)! Fijne uitbrakzondag nog! Liefs, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke vrijgezellige dag hebben jullie gehad! En wat liggen daar een mooie schoenen te wachten! Ik ben heel benieuwd naar je jurk. Veel plezier verder met de voorbereidingen.

    Groetjes,
    Lizet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke surprise !!! Wat fijn om zulke lieve (schoon)zussen en vriendinnen te hebben. Wat een heerlijke dag heb je gehad.

    Lieve groet Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke dag om voor altijd met veel plezier op terug te kijken!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke verrassing.
    Het klinkt inderdaad als een heerlijke dag, waar je veel herinneringen aan zal overhouden.
    En die stippen:prachtig.
    Liefs,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toevallig kwam ik op je blog! Klinkt als een leuk dagje!
    Ik ga je volgen hoor!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb natuurlijk ook gelijk een kijkje op jou blog genomen en ook jij hebt er een volger bij, hoor!

      Tot blogs!

      Groetjes, Pietrik

      Verwijderen
  9. Wat leuk dat je me hebt gevonden,...en wat een leuke blog en een gezellig huis heb je ...heb even terug gekeken....leuk !!..ook jij hebt er een volger bij hoor...liefs fijne week...van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Welkom op mijn blog.
    Altijd leuk nieuwe volgers, ben meteen even hier bij jou langs gegaan.
    leuke blog heb je.
    En wat spannend dat je gaat trouwen. Daar wil ik wel meer over weten.
    Je hebt er een nieuwe volger bij.
    Fijne week.
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super verrassing!!
    En na het zien van de mooie foto met de schoenen en het ringenkussentje ben ik wel heel benieuwd hoe je er 'op de dag'uit ziet;-)
    Nu lekker rustig nagenieten.

    Fijne avond!!

    Hartelijke groet,
    Harriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat ze dit in petto hadden voor jou....hier kan je alvast op terug kijken...lekker na genieten.
    Ik moet me schamen dat ik je niet toe gevoegd had bij mijn blogs.
    Je staat er nu bij...kan ik het niet meer vergeten!!!!!
    Bedankt voor al je lieve reacties.
    Slaap lekker voor straks & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo, bedankt voor je lieve reactie, jij hebt ook een mooie blog dus jij hebt er een volger bij.
    Nou wat hadden ze een leuke verrassing in petto...en het zal wel een rustige zondag zijn geworden, hihi....mooie foto's...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ben heel benieuwd hoe je er op de grote dag zelf uit zal zien.
    geniet er maar van en wat leuk dat ze dat vrijgezellenfeest zo leuk voor je geregeld hadden.
    groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Grappig, terwijl ik jou berichtje ontvang zat ik op jou blog te kijken!
    Leuk hoor.

    Groetjes Ymie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk om je blog te ontdekken! groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk dat je zo bent verrast! Leuke kleding was er voor je uitgezocht, alvast een voorproefje op DE dag!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. nou is dat even leuk hahahha heerlijk dat je lekker genoten heb ,het hoort er allemaal bij he ... rust jij maar lekker uit hoor...prachtig zijn je schoentjes .....fijne dag geniet lekker van het zonnetje lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk.....je gaat trouwen! Gezellige vrijgezellendag heb je gehad! Dat hoort er helemaal bij!!
    Fijne dag en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen