zondag 4 maart 2012

Voorjaar!!!

Hoewel voor volgende week nog wat vorst wordt voorspeld, heb ik toch maar vast een voorjaarskrans gemaakt. Ik heb gekozen voor blauwe druifjes.

 Normaal gesproken bekleed ik de kransen altijd zelf met mos, maar deze zag ik kant en klaar bij het tuincentrum liggen en dat leek me wel zo gemakkelijk. Ik heb drie potjes met bolletjes gekocht. Deze los gehaald, de wortels afgeknipt en de bolletjes schoongemaakt in een bakje water. Met satéprikkers heb ik de bolletjes vastgemaakt op de krans. Nu maar wachten tot ze uitkomen!

Hier mijn nieuwe aanwinst! Aangezien onze woonkamer door middel van schemerlampen en kaarsjes van licht wordt voorzien, vond ik het boven de salontafel toch altijd een beetje kaal. Nu hebben we er dan eindelijk wat hangen...


Vrijdag nog wat inspiratie opgedaan bij de huis en tuinbeurs bij het WTC expo te Leeuwarden. We hebben ons tuinhuisje verkocht en willen graag een grote overkapping. Momenteel zijn we ons nu wat aan het orienteren. Hierover binnenkort meer....

1 opmerking:

  1. Ik ben benieuwd naar je grote overkapping.
    Daar lees ik binnenkort vast meer over.....!

    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen