zaterdag 10 maart 2012

Opgeruimd staat netjes!

Vandaag het tuinhuisje dan eindelijk wat opgeruimd, ook maar gelijk even op zolder gekeken.
Wat verzamel je toch wat in korte tijd, hé? Ik vond nog oude blikken, fotolijstjes, spiegel, windlichten, sleutelrekje en zo verder.
Maar..... mijn nieuwe stelling luidt: iets nieuws (oud) er in? Dan iets anders er uit!
Vanmiddag wat foto's gemaakt van de spullen, ik kan niet alles bewaren. Ook gelijk alles maar op Marktplaats gezet.




Ik plaats wel even een link onder de blog. Mocht er iets voor je tussen zitten, dan kun je me natuurlijk altijd een berichtje sturen. Misschien moeten we eens een 'ruilmarkt' houden. Of een gigantische markt waar we allemaal onze spulletjes kwijt kunnen (en die van anderen weer mee naar huis nemen ;-). Vanochtend nog meer leuke dingen gedaan, maar daarover vanavond meer.....
Nu moet ik toch echt even aan de studie, moet morgen namelijk wat inleveren

http://link.marktplaats.nl/539345638 (sleutelrekje)
Tot vanavond! Groetjes, Pietrik

6 opmerkingen:

  1. En wat is er nu weer voor nieuws ingekomen?
    Of zijn dat die mooie lichthouders en die prachtige kussens....?

    Heerlijk zo'n voorjaarsschoonmaak.

    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Door onze verbouwing had ik (natuurlijk) al weer veel nieuwe dingen aangeschaft....ahum. Er is weer veel op zolder- en het tuinhuisje- beland en ik had nog wat dingen in huis staan, die er nét niet helemaal meer bij passen.
      Ik word toch zo blij van dit soort dagen, helaas mijn aanstaande wat minder, ha ha!

      Jij ook een fijne avond!

      Verwijderen
  2. En wat geeft het een heerlijk gevoel als je opruimt....nu voor jezelf aan de studie...succes...
    Die spullen zijn vast heel snel weg hoor...


    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je heb gelijk je kan niet alles bewaren,en als je het verkoopt,levert het ook wat op.

    suc6 met je studie.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wij zijn beiden ook in onze huizen aan het opruimen en ja... wat een hoop spullen, hihi. Leuk dat je blogt wij volgen
    liefs,C&KJ

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dus ook aan het opruimen....ach, het is ook wel weer leuk om te zien wat je allemaal hebt. Sommige dingen staan gewoon weer in huis.

      Nog een fijn weekend! En leuk dat jullie me volgen!

      Verwijderen