donderdag 15 maart 2012

oh oh Den Haag.....

 Elke week is er in ons dorp een indoor vlooienmarkt, normaal gesproken lukt het me niet altijd om daar~vanwege werk of opleiding~  te kijken en lekker te struinen, maar vandaag maar een halve dag school, dus nog even tijd om weer eens te kijken. Nou.....verder dan de eerste kraam ben ik niet gekomen! Het was maar goed dat ik én op de fiets was én mijn pinpas thuis had laten liggen,want welke schatten ik daar niet tegenkwam!!!! (en natuurlijk niet kon laten liggen) De score: 3 brocante koffertjes, een stuk of wat oude boekjes, documenten en kaartjes én nog vier oude zeepverpakkingen met inhoud. Het was even onderhandelen, maar de verkopende mevrouw had ook wel in de gaten dat ze er een vaste klant bij had, dus voor een schappelijk prijsje heb ik ze meegekregen.

De oude documenten / boekjes op de oude koffertjes hebben een prominente plek in de woonkamer gekregen

De zeeppoeders hebben een mooi plekje gekregen bij dezelfden die ik al had; op het plankje bij de wasmachine...

Vanavond nog aan het knutselen geweest, mijn vensterkrukje en twee oude schemerlampen 'gepimpt', ik hoop jullie morgen daar het resultaat van te laten zien.

Nog een fijne avond!

O, ja....vergeten jullie mijn give-away en het plaatsen van het linkje niet?

Groetjes, Pietrik

16 opmerkingen:

  1. Inderdaad, wat een mooi dingen heb je gescoord. Vooral die oude poederdozen zijn heel mooi.
    Fijne dag en geniet van de zon.

    Groetjes,
    Lizet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Lizet,

      Ze had er meer staan (2 euro p.s), als je er een paar wilt, kan ik de volgende keer dat ik daar kom ze misschien wel voor je scoren?

      Groetjes, Pietrik

      Verwijderen
  2. Hayyyy Pietrik!
    Dank je wel voor je lieve verjaardagskaart,was super verrast :-)
    Super leuk!!
    Geniet van het mooie weer,groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Karin,

    Geen dank, hoor! Had je adres via internet even opgezocht...
    Het is toch altijd leuk om handgeschreven kaartjes te ontvangen. Leuke dag gehad? (en leuke cadeautjes gekregen?)

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kei leuke koffertjes! Ik had toevallig deze week ook een oude koffer bij de kringloop gevonden....1 euro! Ik helemaal blij natuurlijk!
    Alvast een fijn weekend en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mmmm, ja....daar wilde deze mevrouw ze helaas niet voor kwijt, maar als ik op Marktplaats zie wat ze er voor vragen, ben ik nog goedkoop uit (volgens mij dan).

      Jij ook een fijn weekend!

      Groetjes, Pietrik

      Verwijderen
  5. Hoi Pietrik, Bedankt voor je leuke reacties op mijn blog! Ben ook even bij jou aan het rondsnuffelen geweest (leuk!) en ben meteen volger geworden. Wat was dat boffen om zulke schatten te vinden op de vlooienmarkt! Fijn weekend alvast! Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Hanneke,

      Wat leuk dat je mijn volger bent geworden! Welkom. Ja...echt boffen...

      Jij ook een fijn weekend!

      Groetjes, Pietrik

      Verwijderen
  6. Wat een mooie vondsten en dat bij een kraam. Kun je weer recht van genieten en die koffers staan leuk onde de sitetable.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey pietrik

    geweldig die koffertjes,heel erg leuk weer allemaal.

    groetjes tine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Pietrik, leuk dat je bij mij langskwam op mijn blog,ik heb me bij je aangemeld als volger want ook jij hebt een hele leuke blog die ik zeker wil volgen.

    Ik las in je reactie dat je ook op mijn andere blog wilt meelezen. Omdat ik die een beetje prive hou geef ik niet hier mijn linkje door maar stuur mij even een mailtje op homemade-tanja@online.nl en dan geef ik je de link

    Fijn weekend
    Lieve groet
    Tanja

    p.s. weet je dat je de woordverificatie kunt uitzetten? wij moeten tegenwoordig twee bijna onleesbare woorden typen, en dat is voor mensen met een leesbril zoals ik soms erg moeilijk. Kijk even op mijn tips en trucs blog daar staat hoe je dat doet. Je vindt de link naar mijn tips en trucs blog op Homemade aan de rechterkant.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal je een mailtje sturen. Ben toevallig de halve dag al aan het kijken hoe ik dat 'uit' moet zetten, maar word op internet niet veel wijzer...
      Bedankt voor je tip, ik ga er mee aan de slag! en leuk dat je mijn volger bent geworden! Welkom!

      Groetjes, Pietrik

      Verwijderen
    2. Schaam, schaam...en ik maar via google zoeken. Was het nou echt zo simpel? ha ha! Hij is ingesteld. Thnx voor de tip!

      Groetjes, Pietrik

      Verwijderen
  9. Hoi Pietrik!!

    Je bezoek aan de rommelmarkt is de moeite meer dan waard geweest, ik zit met grote ogen te kijken naar je prachtige koffertjes!! Ik vind ze helemaal geweldig en ben er al een tijd naar op zoek. Helaas vragen ze vaak de hoofdprijs voor, maar gelukkig was dat bij jou niet het geval! Gaaf hoor!

    Ik wens je een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ingrid,

      Als je me (via mail? ~staat bij mijn volledige profiel) doorgeeft wat je er max. voor wilt geven, ga ik eens voor je kijken daar (wanneer ik weer tijd heb). Ze heeft zo nu en dan weer een paar. Dan hou ik het even voor je in de gaten.....
      Jij ook een fijn weekend!

      Groetjes, Pietrik

      P.S. Zie dat je volger bent geworden, leuk!!!

      Verwijderen